Termene și condiții generale

ale portalului web www.fermeria.ro

1. Societatea comercială AT personalistika s.r.o., CUI: 46 788 425, cu sediul la Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou, Republica Slovacă, înscrisă în Registrul Comercial al Judecătoriei Prešov, Secția: Sro, dosarul nr. 26424/P (denumită în continuare „operatorul”) emite aceste Termene și condiții generale (denumite în continuare „TCG”), care reglementează drepturile și obligațiile dintre operator și terți (clienți sau alte entități) – utilizatori ai site-ului https://www.fermeria.ro. Operatorul este îndreptățit să presteze servicii de brokeraj în domeniul serviciilor, în ceea ce privește subiectul activității.

2. În următoarele prevederi ale acestor TCG, operatorul definește scopul, metoda de utilizare și condițiile de bază ale relației contractuale pentru utilizatorii site-ului web. Orice alt scop al accesării și utilizării site-ului web https://www.fermeria.ro decât cel menționat în aceste TCG este interzis. Operatorul nu este răspunzător pentru daunele și prejudiciile cauzate de utilizarea site-ului web în alte scopuri decât cele definite în prezentele TCG. De asemenea, operatorul nu este răspunzător pentru daunele și prejudiciile cauzate de terți pe care utilizatorii i-au contactat prin intermediul site-ului web operat.

3. Site-ul web https://www.fermeria.ro este accesibil în mod liber utilizatorilor care, după înregistrare, pot căuta prin intermediul site-ului web o persoană care va îngriji persoanele în vârstă, persoanele cu dizabilități severe sau copiii din gospodărie, va da meditații sau va oferi ajutor în gospodărie („Caut ajutor - dau anunț”) sau pot oferi prin intermediul site-ului web activitatea de îngrijire a persoanelor în vârstă, a persoanelor cu dizabilități severe sau a copiilor din gospodărie, meditații la o materie, limbă străină sau cântatul la un instrument muzical, sau pot oferi ajutor în gospodărie („Caut de lucru - sunt persoană pentru ajutor”) (denumit în text „Utilizator, Utilizatori”). Dacă utilizați opțiunea de ofertă expresă, înregistrarea utilizatorului nu este necesară dacă este disponibil serviciul de ofertă expresă.

4. Administratorul site-ului https://www.fermeria.ro este operatorul AT Personalistika s.r.o. (denumit în continuare în text „Administratorul”).

5. Înregistrarea și utilizarea serviciilor site-ului web

Prin intermediul site-ului web https://www.fermeria.ro, persoana își poate exprima interesul față de serviciile operatorului furnizate prin intermediul site-ului web, prin înregistrarea pe acest site web. Înregistrarea poate fi efectuată prin intermediul Facebook, Gmail sau e-mail. Atunci când se înregistrează prin e-mail, după confirmare prin linkul de autorizare, utilizatorul va primi un e-mail privind finalizarea înregistrării. La înregistrarea prin Facebook sau Gmail, solicitantul înregistrării folosește contul său configurat prin Facebook sau Gmail pentru a accesa site-ul operatorului. Ulterior, Utilizatorul își completează datele – cum ar fi numele, prenumele, sexul, luna și anul nașterii, numărul de telefon, fotografia și își creează un cont. Utilizatorul poate alege apoi tipul de Profil și anunț (denumite în text „Categorie”) în principal în următoarele domenii: îngrijirea persoanelor vârstnice, îngrijirea copiilor, meditații, ajutor casnic, profesii specializate, îngrijirea animalelor.

5.1. Utilizatorul care se înregistrează poate utiliza gratuit serviciile site-ului web în mod limitat - poate contacta alți utilizatori cu un mesaj predefinit, sau poate utiliza serviciile nelimitate ale site-ului web (contactarea nelimitată a utilizatorilor) în schimbul unei taxe (abonament pentru o perioadă limitată de timp) - a se vedea lista de prețuri.

5.2. Utilizatorul se înregistrează pe site completând adresa de e-mail și parola aleasă și bifând că este de acord cu prezentele termene și condiții generale, confirmând aceasta făcând clic pe caseta – Înregistrează-te. Următoarea procedură diferă în funcție de aria de interes a Utilizatorului. Prin finalizarea înregistrării, Utilizatorul își creează contul de înregistrare, care este protejat de un nume de autentificare și o parolă. Utilizatorul este obligat să-și protejeze de abuz numele de autentificare și parola.

5.3. Crearea unui profil

În cazul în care Utilizatorul creează un Profil după înregistrare și crearea contului, Utilizatorul își completează datele în categoria pe care a ales-o. Completează alte date legate de tipul de Profil selectat și de anunțul pe care dorește să îl introducă pe site (de ex. calificarea, frecvența activității, experiența, educația, cursurile și certificatele, permisul de conducere, remunerația cerută, numărul de persoane, fumatul și alte date opționale). În același timp, Utilizatorul decide dacă este interesat de ofertele agenției, dacă este interesat va bifa locul marcat. Datele completate vor fi stocate în baza de date a aplicației Fermeria.ro, Utilizatorul fiind de acord cu aceasta prin faptul că le completează. Utilizatorul poate modifica în orice moment datele introduse.

5.4. Un utilizator care s-a înregistrat (a fost afișată pagina cu confirmarea finalizării înregistrării) se poate conecta făcând clic pe linkul „Autentificare” din meniul principal al site-ului web, completând numele de autentificare (identic cu adresa de e-mail a utilizatorului) și parola sau prin Facebook sau Gmail. Utilizatorul conectat are acces la următoarele pagini: Profilul meu, Anunțurile mele, Date personale, Evaluări, Inbox.

5.5. Utilizatorul poate edita datele din profil fără restricții completând din nou formularul. Un Utilizator poate avea mai multe profiluri create în funcție de pachetul ale cărui servicii le utilizează.

5.6. Publicarea profilului

a) Profilul completat al Utilizatorului este după prima sa salvare trimis automat către Administrator pentru aprobare. Administratorul poate refuza afișarea profilului, fapt despre care Utilizatorul este informat prin e-mail cu un link pentru editarea profilului (motivul respingerii). Dacă Administratorul aprobă profilul utilizatorului, acest profil este publicat și vizibil pe site pentru terți și pentru Utilizatorii conectați.

b) Fiecare modificare a Profilului Utilizatorului oprește automat afișarea sa și condiția pentru afișarea ulterioară este aprobarea Profilului modificat de către Administrator.

c) Dacă Profilul a fost aprobat de Administrator, Utilizatorul poate oricând să suspende și ulterior să reia afișarea Profilului său. Dacă activitatea oferită nu mai este actuală, Utilizatorul va înceta publicarea Profilului său.

d) Dacă Utilizatorul nu este activ pe site, înseamnă că, dacă nu se conectează pe site, profilul său este suspendat în ziua 180 de la ultima conectare pe site. Utilizatorul va fi întotdeauna notificat printr-un mesaj repetat înainte ca profilul să fie suspendat. Chiar și după suspendarea unui profil, Utilizatorul se poate conecta pe site și își poate reactiva profilul. Prin această procedură, Administratorul împiedică publicarea profilurilor învechite.

e) Promovarea afișării Profilului – Profilurile Utilizatorilor afișate sunt sortate în funcție de momentul publicării. Contra cost, Utilizatorul poate promova afișarea Profilului său – acesta va fi afișat preferențial prin serviciul PROMOVARE. Profilurile promovate sunt sortate în funcție de momentul achiziționării promovării. Utilizarea acestui serviciu va fi disponibilă începând cu 1.3.2022, cu excepția cazului în care Operatorul specifică o altă dată.

5.7. Crearea unui anunț

Utilizatorul conectat poate crea un anunț pe site-ul web deschizând linkul Anunțurile mele în meniul principal, dacă creează primul anunț, i se va afișa pagina cu linkul către formularul de creare a unui anunț. Dacă Utilizatorul are deja un anunț creat, acesta poate adăuga un alt anunț făcând clic pe butonul corespunzător din pagina Anunțurile mele. Utilizatorul completează formularul anunțului (toate datele obligatorii și datele suplimentare) și salvează anunțul făcând clic pe butonul corespunzător. Utilizatorul poate edita datele furnizate în anunț completând formularul. Un Utilizator – Autor al anunțului poate crea și publica atâtea anunțuri cât îi permite tipul de pachet (abonament) în cadrul căruia utilizează serviciile.

5.8. Publicarea anunțului

a) Anunțul completat al Utilizatorului este după prima sa salvare trimis automat către Administrator pentru aprobare. Administratorul poate refuza afișarea anunțului, fapt despre care Utilizatorul este informat prin e-mail cu un link pentru editarea anunțului (motivul respingerii). Dacă Administratorul aprobă anunțul Utilizatorului, acest Anunț este publicat și vizibil pe site pentru terți și pentru Utilizatorii conectați.

b) Fiecare modificare a Anunțului Utilizatorului oprește automat afișarea sa și condiția pentru afișarea ulterioară este aprobarea Anunțului modificat de către Administrator.

c) Dacă Anunțul a fost aprobat de Administrator, Utilizatorul poate oricând să suspende și ulterior să reia afișarea Anunțului său. Dacă îngrijirea cerută nu mai este actuală, Utilizatorul va înceta publicarea Anunțului său.

d) Anunțul este valabil 30 de zile de la aprobare. Modificarea conținutului anunțului nu extinde valabilitatea anunțului. După 30 de zile, afișarea anunțului este suspendată, fapt despre care utilizatorul va fi întotdeauna notificat printr-un mesaj cu trei zile înainte de expirarea anunțului. Utilizatorul poate prelungi din nou valabilitatea anunțului timp de 30 de zile, ceea ce face ca anunțul să fie considerat drept un anunț nou, iar ordinea în care acesta este afișat ține cont de data în care anunțul a fost prelungit. Prin această procedură, Administratorul împiedică publicarea anunțurilor învechite.

e) Promovarea afișării Anunțului – Anunțurile Utilizatorilor afișate sunt sortate în funcție de momentul publicării. Contra cost, Utilizatorul poate promova afișarea Anunțului său – acesta va fi afișat preferențial prin serviciul PROMOVARE. Anunțurile promovate sunt sortate în funcție de momentul achiziționării promovării. Utilizarea acestui serviciu va fi disponibilă începând cu 1.3.2022, cu excepția cazului în care Operatorul specifică o altă dată.

5.9. Ofertă expresă

Prin intermediul site-ului web https://www.fermeria.ro, și un Utilizator care nu s-a înregistrat pe site-ul menționat își poate publica și oferta în aria de activitate specificată, dar exclusiv prin formularul prevăzut în acest scop – Ofertă expresă. La adăugarea unei Oferte exprese, Utilizatorul va preciza numele anunțului, locația serviciilor, recompensa oferită, o descriere a activității pe care o caută sau o oferă, numele, prenumele și adresa de e-mail. Utilizatorul este obligat să se familiarizeze cu regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal, să se familiarizeze cu și să accepte Termenele și condițiile generale înainte de a finaliza și salva anunțul Ofertei exprese. După aprobarea sa de către administrator, Oferta expresă este publicată pe site-ul web sub numele introdus al anunțului, localitatea și prenumele Utilizatorului care a adăugat-o. Utilizarea acestui serviciu va fi disponibilă Utilizatorilor de la începutul acestui serviciu.

5.10. Evaluarea și reclamația evaluării

Posibilitatea de a evalua și de a reclama evaluările va fi disponibilă Utilizatorilor începând cu 1.3.2022, cu excepția cazului în care Operatorul specifică o altă dată.

a) Utilizatorul are dreptul de a atribui o evaluare pe site-ul https://www.fermeria.ro utilizatorului care i-a furnizat servicii sau cu care a comunicat. Evaluarea este sub forma unui număr de la 0 la 5 (0 fiind cea mai slabă evaluare, 5 fiind cea mai bună evaluare), afișat sub formă grafică (simboluri asterisc) și sub formă de cuvinte (atribute din meniul de atribute sau scrierea oricărui alt atribut). Evaluarea primită este vizibilă în profilul Utilizatorului evaluat, pe site-ul https://www.fermeria.ro, și pentru utilizatorii neînregistrați.

b) Un Utilizator care nu este de acord cu evaluarea verbală primită sau simte că evaluarea verbală îi încalcă drepturile, are dreptul de a raporta evaluarea: făcând clic pe linkul corespunzător din lista de evaluări (după autentificare, pe pagina Evaluările mele). Evaluarea raportată rămâne afișată în continuare. Administratorul are dreptul să modifice sau să elimine evaluarea în conformitate cu constatările sale și la discreția sa, dacă consideră că evaluarea verbală este inadecvată sau poate afecta drepturile Utilizatorului, dar nu este obligat să respecte cererea Utilizatorului. Administratorul șterge întotdeauna datele personale și expresiile jignitoare din evaluarea verbală.

5.11. Comunicarea între Utilizatori

În cazul în care un Utilizator dorește să contacteze direct un alt Utilizator, acesta trebuie să fie conectat și să facă clic pe butonul din Profilul Utilizatorului sau din anunțul Utilizatorului pentru a afișa formularul de contact în elementul pop-up. Un Utilizator care nu are un abonament plătit poate răspunde la profiluri trimițând un mesaj universal gratuit prin intermediul poștei interne a site-ului, iar dacă este interesat, Utilizatorul contactat cu profilul respectiv poate răspunde cu un mesaj predefinit. Ulterior, pentru ca utilizatorii care comunică să se contacteze între ei, este necesar să achiziționeze un pachet (abonament) pentru utilizatorii care oferă locuri de muncă pe site. Un utilizator (ofertant de locuri de muncă) cu un abonament plătit poate contacta persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă care au răspuns la un anunț prin intermediul unei comunicări complet deschise, fie prin mesaje în căsuța poștală internă a site-ului (in-box), fie prin telefon, cu condiția ca utilizatorul să aibă un număr de telefon publicat. Utilizatorul completează mesajul adresat celuilalt Utilizator și face clic pe butonul „Trimite mesajul”, prin care Utilizatorul este de acord să trimită datele sale de contact (număr de telefon, e-mail) celuilalt Utilizator. Mesajul apare pe pagina „Inbox” a Utilizatorului în cadrul unei singure conversații, iar Utilizatorul vede detaliile contactului în cadrul conversației. În cazul în care Utilizatorul căruia îi este adresat mesajul răspunde la acesta, mesajul este afișat într-o singură conversație pe pagina „Inbox” a primului Utilizator. În cadrul conversației, Utilizatorul căruia i se adresează vede și datele de contact ale primului Utilizator.

În conversația dintre Utilizatori, întregul istoric al mesajelor este capturat. Începând cu 01.03.2022, Utilizatorul are posibilitatea de a salva profilurile Utilizatorilor sau anunțurile care îl interesează în categoria favorite sau de a-și salva căutările.

Pentru utilizarea gratuită de bază a serviciilor pentru persoanele fizice, există o restricție conform căreia Utilizatorul poate contacta alți utilizatori ai site-ului web numai printr-un mesaj predefinit, fără a afla alte detalii de contact ale acestui utilizator.

5.12. Comunicare telefonică

Posibilitatea de contact telefonic între utilizatori este disponibilă începând cu data de 01.03.2022, cu condiția ca Utilizatorul să fi introdus un număr de telefon în profilul său și ca Utilizatorul (care oferă locul de muncă) să aibă la acel moment un abonament plătit pe site-ul web.

5.13. Utilizatorul este responsabil pentru conținutul textului, fotografiilor sau imaginilor grafice publicate de acesta și este obligat să se asigure că conținutul Profilului sau al Anunțului său este în conformitate cu reglementările legale valabile din România și prezentele TCG:

◦ Utilizatorul poate publica Profilul sau Anunțul exclusiv în domeniul îngrijirii persoanelor vârstnice, cu dizabilități severe sau a copiilor și nu poate oferi alte produse sau servicii în Profil sau Anunțuri și nici nu poate include informații publicitare și promoționale sau informații contrare bunelor moravuri,

◦  Utilizatorul nu are voie să interfereze cu drepturile altor persoane, să le denigreze reputația sau să le încalce drepturile,

◦ Utilizatorul nu are voie să dezvăluie datele sale personale în textul Profilului sau Anunțului (de ex. adresa de reședință exactă, numărul de telefon, adresa de e-mail, data nașterii, CNP). Operatorul are dreptul să șteargă aceste date din Anunțuri sau să nu publice un astfel de Anunț. Utilizatorul poate furniza detaliile sale de contact numai în secțiunea desemnată pentru aceasta. Utilizatorul își publică fotografia prin propria acțiune.

5.14. Utilizatorul se poate deloga de pe site, iar după autentificare poate continua să-și folosească contul de înregistrare și serviciile Operatorului. Dacă Utilizatorul dorește să se deconecteze definitiv – să-și anuleze contul de înregistrare de pe site-ul https://www.fermeria.ro, va trimite Operatorului cererea sa de anulare prin e-mail sau în scris. Administratorul va procesa cererea în termen de 30 de zile de la data primirii cererii și va informa Utilizatorul cu privire la anularea contului.

5.15.  Utilizatorul este responsabil pentru informațiile false (în special reținerea informațiilor importante, modificarea datelor cu caracter personal, adresa locului de desfășurare a activității etc.). Operatorul nu este răspunzător pentru daunele aduse sănătății sau bunurilor cauzate de informații false furnizate de Utilizatori în Profilurile sau Anunțurile create de aceștia.

5.16. Utilizatorii site-ului https://www.fermeria.ro acceptă că siglele vizibile sau mesajele publicitare ale Operatorului sau ale altor terțe părți pot fi plasate pe site-ul menționat. Anunțurile publicitare (sigle, videoclipuri, imagini) sunt publicate pe baza unui contract încheiat separat cu Operatorul.

6. Servicii și preț

6.1. Crearea unui cont de înregistrare pe site-ul web https://www.fermeria.ro este gratuită pentru Utilizatori. Utilizatorii au acces la contul lor, pot crea Profiluri sau Anunțuri, pot contacta un alt Utilizator și pot utiliza toate funcțiile disponibile în prezent ale site-ului web în funcție de tipul de pachet pe care îl utilizează în conformitate cu Lista de prețuri valabilă de la 1.3.2022. Lista actuală de prețuri este disponibilă aici.

6.2.  Operatorul oferă Utilizatorilor, contra cost, următoarele Servicii:

- contact nelimitat și direct, cu acces valabil pentru un număr specificat de zile, promovarea anunțurilor, valabilitatea anunțului promovat depinzând de tipul de promovare,

- promovarea profilului, valabilitatea profilului promovat depinzând de tipul de promovare.

Perioada de valabilitate a Profilului sau a Anunțului pentru Utilizator va începe din momentul primei aprobări a Profilului sau a Anunțului de către Administrator.

6.3. SERVICII PENTRU UTILIZATORI – TIPURI

Serviciile operatorului furnizate prin intermediul site-ului web sunt împărțite separat pentru persoanele fizice non-antreprenoriale și separat pentru entitățile antreprenoriale (PFA, societăți comerciale și alte persoane juridice). Serviciile sunt împărțite în mai multe tipuri – „pachete” în funcție de conținutul serviciilor și de prețul acestora.

După comanda serviciului, Utilizatorul va primi o confirmare a comenzii și activării serviciului. Înainte de încheierea serviciului, Operatorul va trimite Utilizatorului informații privind data încetării furnizării serviciului.

6.3.1. Persoanele fizice pot utiliza pachetul de servicii:

- utilizarea gratuită de bază a serviciilor cu contact limitat cu alți utilizatori - mesaj predefinit, crearea unui profil și a unui anunț pentru fiecare categorie, cu posibilitatea de a plăti suplimentar pentru anumite servicii,

- PREMIUM - utilizarea plătită a serviciilor pentru o anumită perioadă de timp (de ex. 7, 14 sau 30 de zile) - contactarea nelimitată a utilizatorilor, crearea unui profil și a unui anunț pentru fiecare categorie, cu posibilitatea de a plăti suplimentar pentru anumite servicii.

Dacă o persoană fizică înregistrată plătește pentru serviciile pachetului PREMIUM, după expirarea perioadei de valabilitate a pachetului plătit, această persoană fizică continuă să folosească automat serviciile site-ului web în mod gratuit (limitat).

Persoanele fizice pot plăti pentru următoarele servicii:

- PROMOVARE – serviciu plătit pentru o publicare mai avantajoasă a unui anunț sau a unui profil. Anunțurile sau profilurile publicate sunt sortate în funcție de data la care au fost adăugate. În cazul serviciului de promovare, anunțul sau profilul utilizatorului sunt listate pentru o perioadă specificată (30 de zile), atunci când se efectuează căutări de către alți utilizatori ai site-ului web, pe prima pagină în rotație în funcție de numărul total de anunțuri promovate.

- RECOMANDARE – serviciul „Recomandă-mi un îngrijitor” include selecția și recomandarea a trei utilizatori ai site-ului web care îndeplinesc toate sau cât mai multe dintre criteriile specificate de Utilizatorul care caută serviciile unui îngrijitor / unei îngrijitoare, selecția și recomandarea vor fi făcute de operator într-o perioadă specificată începând cu momentul în care a fost efectuată plata pentru serviciu. Utilizarea acestui serviciu va fi disponibilă Utilizatorilor de la lansarea acestui serviciu de către Operator.

O specificație mai precisă a serviciilor din pachetul (abonamentul) individual pentru persoane fizice și prețurile serviciilor sunt enumerate în lista de prețuri a serviciilor - disponibilă aici.

 

6.3.2. Entitățile antreprenoriale și alte entități pot utiliza „pachete”:

- plătite, cu un număr nelimitat de contactare a utilizatorilor și publicare a anunțurilor, în funcție de durata serviciului de 6 luni și 12 luni, cu posibilitatea de a plăti pentru servicii suplimentare.

Serviciul pentru companii și alte entități include publicarea nelimitată a anunțurilor, publicarea profilului entității, contactare nelimitată a utilizatorilor, posibilitatea evaluării utilizatorilor, notificarea prin e-mail despre profilurile de utilizator adecvate, notificarea prin e-mail a mesajelor sau a profilurilor primite de la utilizatori, arhivarea mesajelor, prezentarea sub formă de banner între profiluri și prezentarea companiei pe indexul web. Bannerul de prezentare între profiluri include crearea unui banner publicitar – procesare text și grafică. În cazul imaginilor, graficelor sau videoclipurilor plătite, aceste articole vor fi facturate separat. Prezentarea utilizatorului pe indexul site-ului web înseamnă că numele și logo-ul utilizatorului vor fi prezentate pe indexul site-ului web (pe pagina principală).

O specificație mai precisă a serviciilor din pachetul (abonamentul) pentru întreprinderi și alte entități, precum și prețurile serviciilor sunt enumerate în lista de prețuri a serviciilor - disponibilă aici.

 

Entitățile antreprenoriale și alte entități pot plăti pentru acest serviciu:

- PROMOVARE – serviciu plătit pentru o publicare mai avantajoasă a unui anunț sau a unui profil. Anunțurile sau profilurile publicate sunt sortate în funcție de data la care au fost adăugate. În cazul serviciului de promovare, anunțul sau profilul utilizatorului sunt listate pentru o perioadă specificată (30 de zile), atunci când se efectuează căutări de către alți utilizatori ai site-ului web, pe prima pagină în rotație în funcție de numărul total de anunțuri promovate.

Entitățile antreprenoriale și alte entități pot plăti pentru aceste servicii de comun acord cu Operatorul:

a) Producerea unui banner pentru prezentare între profiluri în funcție de cererea utilizatorului:   

Operatorul va crea un banner publicitar pe pagina de Facebook conform instrucțiunilor Utilizatorului ca client în perioada convenită. În cazul imaginilor, graficelor sau videoclipurilor plătite, aceste articole vor fi facturate separat.

b) Statut neplătit pe Facebook pentru promovarea anunțurilor în funcție de cererea utilizatorului:

Crearea unui statut pe pagina Facebook pentru promovarea anunțurilor. Este vorba despre o generare automată a ofertelor de muncă sub formă de statut neplătit pe Facebook.

c) Statut plătit pe Facebook pentru promovarea anunțurilor:

Crearea statutului pe site-ul Facebook pentru promovarea anunțurilor va fi făcută de operator în perioada convenită, contra unei taxe de 25% din bugetul zilnic total pentru publicitate fără TVA (de exemplu, dacă clientul dorește statut sau publicitate pe Facebook pentru 4.885,80 lei, recompensa este de 1.221,45 lei și se facturează 6.107,25 lei). Clientului i se vor furniza toate declarațiile legate de aceasta – statistici privind impactul contribuției, statistici privind bugetul cheltuit pentru contribuția FB.

d) Publicitate plătită pe rețelele sociale (Facebook, Instagram)

Operatorul va crea o reclamă plătită pe site-ul Facebook în perioada convenită conform instrucțiunilor Utilizatorului în calitate de client, pentru o taxă de 25% din bugetul zilnic total pentru publicitate fără TVA. Clientului i se vor furniza toate declarațiile legate de aceasta – statistici privind impactul contribuției, statistici privind bugetul cheltuit pentru contribuția FB.

e) Producerea unui banner publicitar pe o rețea socială:

Utilizatorul poate comanda producerea unui banner publicitar pe rețeaua socială de la Operator. Imaginile sau graficele plătite vor fi taxate separat.

6.4.  Mod de plată pentru persoane fizice:

- card de plată (cardPay),

- plata prin mesaj SMS (se percepe o taxă pentru această metodă de plată, dacă este disponibilă).

Mod de plată pentru oameni de afaceri și alte persoane:               

- card de plată (cardPay),

- pe baza unei facturi emise de Operator (pentru această metodă de plată se percepe o taxă de 24,64 lei).

La plata cu un card de plată, se aplică termenele și condițiile generale ale Tatra banka, a.s. care sunt stabilite de bancă pentru metoda de plată dată – textul poate fi găsit aici. La plata prin SMS, se aplică condițiile generale ale operatorului care furnizează această metodă de plată – textul poate fi găsit aici. Termenul plății este ziua efectuării comenzii (cu excepția plății pe baza facturii).

6.5. Domeniul de aplicare și conținutul serviciilor furnizate sunt specificate pe site-ul web. Utilizatorul poate contacta operatorul și poate solicita o explicație mai detaliată a domeniului de aplicare și conținutului serviciilor. Prețul pentru servicii și taxele percepute de operator sunt taxate separat, iar valoarea acestora este afișată separat pe site-ul web în Lista de prețuri.

6.6. Documentul fiscal pentru serviciul comandat și plătit va fi emis de Operator în conformitate cu Legea nr. 222/2004 Col. de legi privind taxa pe valoarea adăugată, astfel cum a fost modificată.

6.7. Relația contractuală dintre Utilizator și Operator se stabilește prin completarea înregistrării pe site-ul web al Operatorului. Contractul este încheiat pentru o perioadă determinată, pe durata înregistrării sau a Serviciului comandat, în sensul Listei de Prețuri valabile.

7. În cazul unei probleme legate de serviciile furnizate, Utilizatorul poate reclama Operatorului problema serviciului imediat după descoperirea acesteia. Utilizatorul trebuie să trimită reclamația către Operator în scris la adresa de e-mail a Operatorului fermeria@fermeria.ro sau la adresa sediului social Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou. Operatorul va verifica datele menționate și va notifica imediat Utilizatorul cu privire la constatările sale și la metoda de corectare a problemei, în termen de cel mult 30 de zile de la livrarea reclamației Utilizatorului. Operatorul procedează în cazul reclamațiilor în conformitate cu legea aplicabilă.

8.  Încetarea relației contractuale:

- la sfârșitul duratei serviciului utilizat,

- de comun acord între Utilizator și Operator,

- Operatorul se poate retrage din contract (și poate anula contul de înregistrare) dacă:

a) utilizatorul furnizează informații false,

b) utilizatorul încalcă obligațiile contractuale într-un mod serios,

c) utilizatorul comunică cu alți utilizatori într-un mod jignitor sau în alt mod inadecvat,

- Utilizatorul se poate retrage din contract (și poate solicita anularea contului de înregistrare) dacă:

d) Operatorul furnizează informații false,

e) Operatorul încalcă obligațiile contractuale într-un mod grav.

9. Utilizatorul nu trebuie să denigreze renumele Operatorului, să difuzeze informații false și denaturate către terți și nu trebuie să întreprindă nicio acțiune pentru a afecta Operatorul în vreun fel.

10. Operatorul își rezervă dreptul de a anunța „oferte” limitate în timp și conținut pentru Utilizatorii noi sau pentru Utilizatorii existenți. Operatorul determină data începerii și sfârșitului ofertei. Operatorul publică condițiile ofertei pe site-ul său web în timp util. Utilizatorul nu are dreptul să revendice oferta dacă nu îndeplinește condițiile cerute de operator pentru obținerea acestor oferte.

11. Utilizatorul se obligă să respecte toate prevederile prezentelor TCG, în special se angajează să plătească în mod corespunzător și la timp remunerația pentru servicii conform listei de prețuri și prezentelor TCG.

12.  Operatorul se angajează și declară că nu va utiliza datele personale obținute în timpul furnizării de servicii Utilizatorilor în alte scopuri decât în ​​legătură cu activitățile sale și îndeplinirea obligațiilor contractuale.

13.  Operatorul procedează în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Col. de legi și Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Principiile de bază ale protecției datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor site-ului web și informații privind drepturile acestora sunt prezentate pe site-ul web într-un document separat, Reguli de prelucrare a datelor cu caracter personal.

14. Relațiile contractuale stabilite între Utilizator și Operator în timpul operării și utilizării site-ului web menționat sunt reglementate de legea din România. Operatorul emite aceste TCG, care sunt obligatorii pentru toți Utilizatorii site-ului web https://www.fermeria.ro și sunt conforme cu dispozițiile relevante ale Directivelor Uniunii Europene și ale legilor aplicabile. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica aceste TCG în orice moment. Prin emiterea unor TCG noi sau prin modificarea TCG de către Operator, TCG vechi vor înceta să mai fie valabile în ziua publicării noilor TCG sau a modificărilor TCG pe site-ul web.

15. Operatorul îi informează prin prezenta pe consumatori că au dreptul să apeleze la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor în cazurile prevăzute de Legea nr. 391/2015 Col. de legi cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și de modificare și completare a anumitor legi. Consumatorul este o persoană fizică care cumpără bunuri sau utilizează servicii în mod privat, nu comercial. Soluționarea alternativă a litigiilor este procedura entității de soluționare alternativă a litigiilor conform prezentei legi, al cărei scop este de a realiza o soluționare amiabilă a litigiului dintre părțile litigiului. Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor este Inspecția Comercială Slovacă, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Republica Slovacă, CUI: 17 33 19 27. Alte organe de soluționare alternativă a litigiilor conform legii sunt Oficiul pentru reglementarea industriilor de rețea pentru litigiile care decurg din contractele de conexiune, Oficiul pentru reglementare de comunicații electronice și servicii poștale pentru litigii care decurg din contracte de servicii publice. Consumatorul are dreptul să se adreseze vânzătorului cu cererea de remediere dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul i-a tratat plângerea sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul de a solicita de la entitatea de soluționare alternativă a litigiilor inițierea soluționării alternative a litigiului dacă vânzătorul a răspuns la cererea de remediere într-un mod negativ sau nu a răspuns în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia. Propunerea este prezentată de consumator entității de soluționare alternativă a litigiilor relevante; posibilitatea de a merge în instanță nu este afectată.

16. Utilizarea site-ul web presupune cunoașterea posibilităților tehnice ale internetului și abilitățile generale ale tuturor utilizatorilor site-ului web. Operatorul nu este responsabil pentru viruși sau alte atacuri asupra sistemului informatic sau a altor echipamente tehnice ale utilizatorilor acestui site web. Operatorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de conexiunea incorectă la portal.

17. Prezentele norme privind prelucrarea datelor cu caracter personal intră în vigoare la 1 martie 2022.

 

 

Operator AT personalistika s.r.o.

Anton Tekely, administrator